Årsmöte torsdag 22.4.2021 kl. 18.00

Välkommen till årsmöte torsdag 22.4.2021 kl. 18.00

På grund av gällande begränsningar hålls årsmötet i huvudsak som ett distansmöte över Teams. Du får en Teams-länk till din e-post före mötet (kontrollera även skräppostkorgen). Genom att öppna länken via din webbläsare kommer du direkt till mötet. Du behöver inte själv ladda någon applikation.

Anmäl dig senast 20.4.2021 via denna länk https://forms.office.com/r/T33uSEteKs då du vill delta i distansmötet.

Om du inte har möjlighet att delta på distans, kan du anmäla dig till Ann-Christin Lintula, genom att ringa eller sända sms 040 562 0259 och delta i mötet i Lagstad hembygdsgård, Gamla Lagstadsvägen 4).

Vid mötet behandlas stadgeenliga ärenden: bokslutet för 2020 och beviljande av ansvarsfrihet samt verksamhetsplan och budget för 2021. Medlemsavgiften hålls på samma nivå, 14 e samt 2 e för medlem i samma hushåll. På agendan är också val av ordförande och styrelsemedlemmar. Nuvarande styrelsemedlemmar står till förfogande.

Det här inlägget postades i Evenemang, Nyheter. Bokmärk permalänken.